ՏՀՏ-ն կրթական ծրագրերում
Կրթական
ծրագրերի ուսումնական պլաններով որոշված
է, որ «Հանրակրթական ծրագրի բովանդակությունը կազմող տեղեկատվական հաղորդակցական
տեխնոլոգիաներ (այսուհետ` ՏՀՏ), համակարգչային գիտություններ» ուսումնական
բնագավառի բովանդակությունը, ներկայացվող պահանջները ներառվում են մյուս
բնագավառներում:
Ուսուցումը 1-ին դասարանից կազմակերպվում է ուսուցողական թվային միջոցներ
կիրառելով: Դասավանդողը և սովորողը, ուսանողը (այսուհետ՝ սովորող) դպրոց են գալիս սահմանված տեխնիկական
պայմաններին բավարարող անհատական նեթբուք-նոթբուքով կամ պլանշետով, տանն ունեն
համացանց: Ծրագիրը դպրոցում ապահովում է անլար ինտերնետից, համակարգչից,
ձայնագրիչից, ֆոտոխցիկից ուսումնական նպատակներով անարգել օգտվելու
հնարավորություն: Կրթահամալիրի բազմալեզու mskh.am կայքը, ենթակայքերը,
մեդիագրադարանը, «Սեբաստացիներ» TV-ն, ռադիոն, ուսուցիչների և սովորողների
ուսումնական բլոգները, մանկավարժական, պատանեկան, մանկական ամսագրերը ՏՀՏ
հմտությունների զարգացման լիարժեք միջավայր են։
1-3-րդ
դասարան: Ուսումնական գործունեության ընթացքում սովորողները վարժվում
են թվային տեխնիկան՝ համակարգիչ, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ, անվտանգ, խնամքով
օգտագործելուն: Յուրացնում են նկարչական ծրագիր, սովորում են իրենց կարիքների
համար օգտագործել տեքստային որևէ խմբագիր: Կարողանում են համացանցում գտնել իրենց
հետաքրքրող ֆիլմեր, խաղեր: Տեխնիկան օգտագործում են կարդալ և գրել սովորելու
համար:
Դասավանդողի բլոգին, դպրոցի, կրթահամալիրի կայքերին հետևելը և դրանց աշխատանքին
մասնակցելը, էլեկտրոնային անձնական հասցեն վարելը սովորողի ուսումնական աշխատանքն
է: Խրախուսվում է սովորողի անձնական ուսումնական բլոգի ստեղծումը և վարումը։
4-5-րդ
դասարան: Սովորողն ուսումնական գործունեության մեջ օգտագործում է
համակարգչային տեքստային խմբագիր, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ, համացանցում որոնողական
ծրագիր, մոնտաժային որևէ ծրագիր, էլեկտրոնային բառարաններ, էլեկտրոնային քարտեզ,
սովորում է ներկայացում կազմակարպելու ծրագիր (օրինակ՝ Microsoft Power Point):
Դասավանդողի բլոգին, դպրոցի, կրթահամալիրի կայքերին հետևելը և դրանց աշխատանքին
մասնակցելը, էլեկտրոնային հասցե ունենալ-վարելը, համացանցային տարածքներից՝ one
drive, google drive, dropbox... օգտվելը, ուսումնական բլոգ վարելը սովորողի
ուսումնական աշխատանքն է:
6-9-րդ
դասարան: Ուսումնական գործունեության ընթացքում սովորողն աշխատում է
տեքստային խմբագրով, կարողանում է ներկայացում կազմակարպել, ֆիլմ,
ռադիոնյութ ստեղծել, կիրառում է որոնողական ծրագրեր, մոնտաժային ծրագիր,
էլեկտրոնային բառարաններ, էլեկտրոնային քարտեզներ, դասընթացների ծրագրերով որոշված
կիրառական այլ ծրագրեր, օգտվում է համացանցային տարածքներից՝ one drive, google
drive, dropbox: Վարում է սեփական ուսումնական բլոգը, որում սահմանված կարգով
արտացոլվում է ուսումնական գործունեությունը: Կարողանում է սեփական նյութերը
համացանցում տարածել: Ծանոթանում է տեղեկատվության օգտագործման բարոյական
նորմերին:
10-12-րդ
դասարան: Ուսումնական գործունեության ընթացքում սովորողն ստանում է
գիտելիքներ տեղեկույթի, դրա ստացման, մշակման, պահպանման, փոխանցման մասին.
ստեղծում է էլեկտրոնային ուսումնական նյութ, ֆիլմ, ռադիոնյութ.
սովորում է գնահատել համացանցում ներկայացված տեղեկատվության
վստահելիությունը, վարում է իր ուսումնական բլոգը, կիրառում է համացանցում
աշխատելու բարոյական նորմերը: Զարգանում են համակարգչային ծրագրերով, համացանցային
տարածքներում աշխատելու կարողությունները:
Ուսումնական պարապմունքի, տնային աշխատանքի, լրացուցիչ կրթության մեջ օգտագործվող թվային միջոցներ (անհրաժեշտ, բավարար, ցանկալի):