Ճամբարի կազմակերպման կարգ
Ուսումնական ճամբարի կազմակերպման կարգ
Ստեղծագործական-հետազոտական
ճամբարի (այսուհետ` ճամբար) գործունեության սկիզբն ու վերջը որոշվում է
կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով:
Ձմեռային ճամբարին
մասնակցում են ծրագրի բոլոր սովորողները, դասավանդողները: Ամառային ճամբարին չեն
մասնակցում հիմնական և միջնակարգ դպրոցի շրջանավարտ սովորողները: Սովորողի ծնողի
մասնակցությունը խրախուսվում է: Ճամբարականների մեջ կարող են ընդգրկվել նաև այլ
դպրոցների սովորողներ ու դասավանդողներ, որոնք մասնակցության հայտ են ներկայացրել
իրենց նախաձեռնությամբ, կամ որոնց հրավիրել են ծրագրի սովորողները,
դասավանդողները:
Ճամբարի գործունեությունը
ղեկավարում է դպրոցի ղեկավարը կամ կրթահամալիրի
տնօրենի նշանակած մանկավարժական այլ աշխատող: Ճամբարի նախապատրաստական աշխատանքը
ղեկավարն սկսում է առնվազն15 օր առաջ (ջոկատների որոշում, ջոկատի ղեկավարների հետ`
աշխատակարգի, իրականացվող նախագծերի որոշում)։ Ճամբարի ղեկավարը ճամբարի
գործունեությունն սկսելուց առնվազն 1 շաբաթ առաջ կրթահամալիրի տնօրենին է
ներկայացնում կատարելիք աշխատանքների ցանկը, դրանց կատարման համար անհրաժեշտ
գործիքների ցուցակը, այն սովորողների ցուցակը, ովքեր կարող են հյուրընկալել
մարզերից եկած սովորողների:
Ճամբարի մասնակիցները
բաժանվում են աշխատանքային ջոկատների: Ջոկատը կրթահամալիրի տնօրենի հրամանով կարող
է ճամբարը կազմակերպել նաև կրթահամալիրից դուրս: Ամեն օր պարտադիր են ճամբարի ընդհանուր
հավաքները` ընդհանուր պապապմունք-տողաններ, մարզական, երաժշտական և այլ: Ճամբարի
ընթացքում յուրաքանչյուր մասնակից առնվազն մեկ անգամ մասնակցում է ուսումնական
ճամփորդության` առանց գիշերելու:
Մասնակիցների սնունդը և
ուսումնական ճամփորդությունները կազմակերպվում են ծնողների միջոցներով (տնօրենը
կարող է հատկացնել նաև այլ գումարներ):
Մարզերից եկած
սովորողների գիշերակացը կազմակերպվում է երևանցի սովորողների ընտանիքներում կամ
կրթահամալիրի հյուրատանը:
Ճամբարի գործունեության
ավարտից հետո մեկ շաբաթվա ընթացքում ղեկավարը ներկայացնում է հաշվետվություն,
որում ընդգրկվում են հետևյալ հարցերի պատասխանները.
·
մասնակիցների քանակը` ըստ
ջոկատների և ըստ օրերի (ցուցակները կցվում են),
·
ըստ օրերի ֆինանսական
ծախսերը` նշելով կրթահամալիրի ներդրումն առանձին, ծնողներինն առանձին, այլ ներդրումներն
առանձին,
·
ուսումնական
ճամփորդությունների նախապատրաստումը, դրանց հաշվետվությունները (ճամփորդության
մեկնողների ցուցակը կցվում է),
·
նախատեսված և կատարված
հանրօգուտ աշխատանքների ցանկը (որտե՞ղ, ի՞նչ աշխատանքներ),
·
նախատեսված և կատարված
հետազոտական աշխատանքների ցանկը,
·
բազմօրյա արշավների
նախագծերը:
Ճամբարում կատարված ստեղծագործական-հետազոտական ավարտուն աշխատանքները և մշակված նախագծերը ներկայացվում են սովորողների նախասիրությունների զարգացման ստուգատեսներում: