Հանրակրթական Դիջիթեք 2024
Հանրակրթական դիջիթեքը թվային, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ուսուցման նախագծերի ստուգատես է: Ստուգատեսի նպատակն է ներկայացնել հանրակրթության մեջ հեղինակային կրթական ծրագրի ուսուցումը թվային տեղեկատվական տեխոնոլոգիաների բնագավառում։ Ստուգատեսի ընթացքում մանկավարժական աշխատողները, սովորողները, սաները ներկայանում են 2023 թվականի և ստուգատեսի ընթացքում այս բնագավառում իրենց կատարած աշխատանքներով։
Մասնակիցները՝ կրթահամալիրի կրտսեր, միջին և ավագ դպրոցի սովորողներ, ուսուցիչներ և պարզապես հետաքրքվողներ ։
Ստուգատեսին հայտատուն կարող է ներկայանալ ինչպես մենակ, այնպես էլ՝ խմբով ։
Ժամանակահատվածը՝ հունվարի 4-26
Ժամանակացույցը
Հունվարի 4-7
Դպրոց-պարտեզների, միջին դպրոցի, հետազոտական վաարանի, քոլեջի համակարգողները և իրենց հետ աշխատող նախագծային խմբերը ստեղծում են իրենց լոգոն, բացիկները, հայտարարությունները։ Պատրաստում են հայտի ձևաթուղթ, տարածում հայտարարությունը բլոգում, ենթակայքում (սոցկայքերում):
Հունվարի 8-18
Ստուգատեսին մասնակցել ցանկացողը լրացնում է սահմանված ձևի հայտը։ Աշխատանքները ներկայացվում են էլեկտրոնային տարբերակով։ Համակարգող խումբը ընդունում է հայտերը։ Ներկայացված աշխատանքներից ընտրում է ստուգատեսի ուղղություններին բավարարող հայտերը և իր մասնաճյուղի կայքում ապահովում է ստուգատեսի ամենօրյա լուսաբանումը` բոլորին հասանելի դարձնելով ընտրված նյութերը։
Հունվարի 18-26
Ամփոփում
Ստուգատեսի բովանդակությունն՝ ըստ տարիքային խմբերի
Առաջին խումբ (5-6 տարեկաններ)
- Ի՞նչ է համակարգիչը։
- Ի՞նչ եմ կարողանում անել իմ համակարգիչով։
Ներկայացումը կարող է լինել ֆիլմի, նկարաշարի, պատմության տեսքով: Դաստիարակը տեխնիկական օգնություն է ցույց տալիս: Դաստիարակը կարող է պատրաստել խմբային փաթեթ՝ ներկայացնելով անհատական համակարգչով աշխատանքի ընթացքը։
Երկորդ խումբ (1-3 դասարաններ)
- Իմ համակարգիչը։
- Ի՞նչ համակարգչային ծրագրերի եմ տիրապետում, ի՞նչ աշխատանք եմ կատարում դրանցով:
- Իմ ուսումնական բլոգը։
- Սովորող-սովորեցնող նախագծերի ինչպե՞ս եմ մասնակցել, ի՞նչ եմ սովորել:
Ներկայացումը կարող է լինել ֆիլմի, նկարաշարի, պատմության տեսքով: Աշխատանքը ներկայացնում է սովորողը՝ մեծահասակի օգնությամբ:
Երրորդ խումբ (4-6-րդ դասարաններ )
- Իմ ուսումնական բլոգը․ ո՞ր հարթակն եմ ընտրել և ինչո՞ւ։
- Ի՞նչ համակարգչային ծրագրերի եմ տիրապետում։
- Ո՞ր համակարգչային ծրագիրն եմ առավել շատ օգտագործում և ինչու՞։
- Ի՞նչ համակարգչային նոր ծրագիր եմ սովորել դպրոցում կամ դպրոցից դուրս (ո՞ր ուսումնական կենտրոնում)։
- Սովորող-սովորեցնող ի՞նչ նախագծի եմ մասնակցել, իմ սովորած ծրագիրը ինչպե՞ս է կիրառում։
Աշխատանքը ներկայացվում է ֆիլմի, նկարաշարի, պատումի տեսքով։ Աշխատանքը ներկայացնում է սովորողը:
Չորրորդ խումբ (7-12 դասարաններ)
- Իմ ուսումնական բլոգը․ ո՞ր հարթակն եմ ընտրել և ինչո՞ւ։
- Ի՞նչ համակարգչային ծրագրերի եմ տիրապետում։
- Ո՞ր համակարգչային ծրագիրն(ներ ) եմ առավել շատ օգտագործում և ինչու՞։
- Ի՞նչ համակարգչային ծրագիր եմ սովորել դպրոցում կամ դպրոցից դուրս (ո՞ր ուսումնական կենտրոնում)։
- Իմ կազմած համակարգչային ծրագիրը, հավելվածը։
- Իմ ուսումնական նախագիծը (հետազոտական աշխատանքը)։
- Սովորող-սովորեցնող ի՞նչ նախագծի եմ մասնակցել:
Աշխատանքը ներկայացվում է ֆիլմի, նկարաշարի, պատումի տեսքով։ Աշխատանքը կատարում է սովորողը:
Ծրագրավորողների խումբ
- Իմ կազմած համակարգչային ծրագիրը (ներ), հավելվածը։
- Google workspace հարթակի տեղայնացում ավագ դպրոցում։
- Նոր ուսումնական գործիքի, ծրագրի ուսուցում. ուսումնական բաց պարապմունք։
- Ուսումնական ինտերնետը կրթահամալիրում։
Մանկավարժական աշխատողն իր բլոգում ներկայացնում է.
- Իմ կիրառած ուսումնական նոր գործիքը:
- Իմ ստեղծած թվային փաթեթը:
- Իմ ստեղծած մոդուլը:
- Իմ մեթոդական հոդվածը:
Ավելին՝ Հանրակրթական Դիջիթեքի կայքում: